حمایت 2 بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس از طرح بیمه اجتماعی

حمایت 2 بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس از طرح بیمه اجتماعی

به گزارش سایت فرصت آفرین، پس از  رونمایی از طرح بیمه اجتماعی ورزشکاران، مربیان ، داوران و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه‌ها، 2 بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس به صورت کتبی حمایت خود را از این طرح اعلام کردند. .

محمدرضا مهدوی و پرویز برومند  در گفتگو با بهارک شینا مدیریت کارگزاری 57132 اعلام کردنند که به عنوان یک مسئولیت اجتماعی از این طرح حمایت خواهند کرد و ضمن تشکر از دکتر برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر بابت این طرح بسیار خوب عنوان کردند که تا به امروز هیچ صندوق بیمه ای به بیمه اجتماعی ورزشکاران  و هنرمندان نپرداخته بود و این نقطه عطفی برای اتفاق های بهتر در سطح کشور خواهد بود.

این 2 ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران در ادامه آمادگی خود را برای استعدادیابی و آموزش که کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به فوتبال که در روستاها زندگی می‌کنند و توان مالی مناسب جهت شکوفایی استعدادهای خود را ندارند؛ اعلام کردند تا به صورت رایگان در استعدادیابی و آموزش آنها اقدام کنند.

مهدوی و برومند از دکتر برقراری تقاضایی هم داشتند مبنی بر اینکه به عنوان مسئولیت اجتماعی تعدادی از قهرمانان ملی پوش را با حمایت صندوق تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار دهند .

بهارک-شینا مدیریت کارگزاری 57132 از استان البرز در این خصوص گفت : لوح حمایت بیمه اجتماعی توسط بزرگان ورزش و هنر کشور با شعار به اجرا در آوردن مسئولیت اجتماعی  نامداران کشورمان ؛ امضاء خواهد شد و ما از تمام نامداران کشور درعرصه فرهنگ و هنر و ورزش می‌خواهیم به این پویش بپیوندند و با امضاء این لوح ، از جوانان تازه وارد شده به عرصه فرهنگ و هنر و ورزش حمایت کنند .

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *